fredag 29. januar 2010

Hjemmelaget♥

Det er ikke bare bare å finne rett belysning. Nå er jeg nesten 100% sikker på at de ikke har slike lamper jeg ønsker her jeg bor, og etter å ha trålt nettbutikker i timesvis så gav jeg opp. Jeg har nemlig ikke råd til å bruke tusenvis av kroner på 2 lamper som skal henge i vinduet. 
Det begynte med at jeg spurte her inne på bloggen min om hvilken lampe jeg burde velge, og resultatet var klart: Jeg burde velge en lampe som kunne henge, helst i sink/fattigmannssølv.

 
Og nå er jeg stolt dere! Denne lampen, eller dvs vi har laget to av den, har jeg og mannen min laget
Jeg tenkte at vi har ingenting å tape på å prøve, og jammen er jeg glad for at vi gjorde!

 
Utgangspunktet er to potter i sink. For 200 kr fikk vi 3 slike potter på et sinkfat. Så nå har jeg i tillegg en fin potte og et perfekt fat til adventslysene mine;)

 
Teamwork:)
Vi har bare hengt opp en lampe foreløpig. Den andre laget litt problemer for oss, så den henges opp i morgen. Da kommer også flere bilder:) Nå må jeg finne noe fint å ha stående i vinduet.


4 kommentarer:

  1. Så flinke dere er!!! Kjempe imponert!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig bra! Og den ble rett og slett lekker. Gratulerer! :)

    God fredag og helg!

    SvarSlett
  3. N y d e l i g!

    Flott blogg du har! Her kommer jeg gjerne igjen!

    Ha en trivelig helg!

    klem, cecilie

    SvarSlett
  4. Så utrolig flink dere var da..Også så fint det ble.
    Gleder meg til å se den andre også.
    Ha en fin kveld vidre.
    Klem Christina.

    SvarSlett