onsdag 13. januar 2010

På ønskelisten...





Siden vi bor i et nytt hus så er det så mye vi gjerne skulle hatt. Men siden vi bor i et nytt hus så må vi begynne å tenke litt økonomisk også. Alt kan ikke tas i en sleng.


Her er hallen vår. Jeg er veldig fornøyd med den, men...

 


...jeg har så veldig lyst på et konsollbord under speilet. Jeg kan bare gi opp å finne brukt. De få bruktbutikkene vi har her i byen har nemlig avtale med interiørbutikkene om at de får  førstevalget når det kommer møbler som f.eks konsollbord inn:(




På bohus har de dette som falt veldig i smak og som ikke kostet så alt for mye. Så da er det bare å begynne å spare.
  
Nå er det leksetid for meg. Praksisen min er snart over og det er mye som skal gjøres før den tid. 


     

2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Jeg bare MÅ legge inn kommentar her:) utrolig fin blogg du har. Gratulerer med nytt hus:)
    Har dere bygd mye av det selv? Hærlig at dere kom inn til jul.
    Vi bygger hus nå, og gjør nesten alt selv. Og du verden for en jobb. Håper det blir bra til slutt.
    Huset vårt blir ganske likt deres:) Noen forskjeller er det da (har sett på plantegningen din:). Vi har kjeller, og har ikke soverom i hovedetasjen. Men er fort gjort å sette opp en vegg, slik at vi får soverom på samme plass som hos dere.Vet aldri når man trenger det. Gøy å se noen andre som har laga byggeblogg og:)

    SvarSlett
  2. Bra det er verdt all hard jobb. For det er til å spy a til tider ja;)
    God helg:)

    SvarSlett