mandag 11. januar 2010

Sjarmerende dukkehus



Jeg er for tiden i praksis i en barnehage. En barnehage med masse spennende leker. Så la jeg plutselig merke til noe som virket så kjent for noen dager siden, og da kom jeg på det:


På loftet til foreldrene mine har vi nemlig oppbevart dette fantastiske dukkehuset.

 

Det falt fort i smak hos minste, og jeg må innrømme at det er utrolig gøy å møblere...

 


..så nå har jeg bestilt flere møbler og flere familiemedlemmer. Gleder meg til de kommer!
 


2 kommentarer:

  1. Såååå koselig både dukkehuset og det nye huset deres! Gleder meg til å komme på besøk og få omvisning! Bursdag snart, kanskje?

    SvarSlett
  2. Å,finnes det flere beigetrekk..? Takk for tipsen,syns åsså den ser mindre pen ut. Må kikke litt på ikeasidene.
    Ha en fin dag.
    klem C.

    SvarSlett