lørdag 27. februar 2010

En tur på Fretex

Resulterte i en pute, faktisk.

 

Jeg har hatt planer om å kjøpe en passelig stor pute til å ha på benken i vindfanget, men trofast mot garasjepenge-sparingen som jeg er, så har jeg latt være
En liten tur innom Fretex i dag for å avlevere litt diverse, så fant jeg en pute som passet bra, med dunfyll og hele pakka. Og 40 kr var vel overkommelig:)




Og jeg tror også at jeg skal prøve meg på å sy putetrekk selv. Hvor vanskelig kan det vel være?!:)

Ha en fin lørdagskveld! 

3 kommentarer:

  1. Så kjekkt å komme hjem med et slikt funn!! Den passet kjempe bra til benken!

    SvarSlett
  2. Så koselig med kommentar fra deg!! Og herrlig pute du har funnet deg!

    Det bordet kjøpte vi på Britts på Jekta! Digger den butiken :-)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Første gang jeg er her! SÅ MYE FINT! Jeg legger meg gjerne til som følger med det samme jeg. Vi sees nok fremover. Klem fra meg

    SvarSlett