lørdag 19. juni 2010

Yankee candles

Yankee candles, jeg synes de fortjener et eget innlegg.

 Anette bak bloggen Hvit romantikk nevnte nylig i et innlegg disse lysene, og da kom jeg plutselig på en ting. Da vi hadde bestemt oss for å bygge hus, bestemte jeg i samme øyeblikk at den dagen huset stod ferdig så skulle jeg kjøpe inn disse herlighetene som det har vært så mye skryt om. Så tusen takk for påminnelsen, Anette:) Like etterpå bestilte jeg meg 5 lys.

I dag kom de, og jeg er såååå fornøyd! Akkurat nå står clean cotton og brenner. Den gir en frisk og ren lukt i huset. 
Anbefales!
Jeg bestilte fra Yankeestore.no men har sett at de selges på nelly.com også
 

2 kommentarer:

  1. Hei vennen ! ♥

    Du har kjøpt deg mine favoritter ser jeg, et fornuftig valg, hihi... :) Jeg virkelig elsker disse lysene, og brenner de omtrent hver eneste dag. ♥ Har alltid et lite lager på lur. ;)

    Er fortsatt i lykkerus etter jeg vant hos deg i går, innmari gøy syntes jeg ! :) Sender deg mail senere med adr.

    Ha en nydelig kveld Hilde ! ♥

    Gode klemmer fra Anette

    SvarSlett
  2. Nydelig lys, heldigvis har vi en butikk her som fører de.
    Ha en fin uke.

    klem fra marilyn

    SvarSlett