søndag 1. august 2010

Siste dag

I dag er siste dag av vår 4 ukers lange ferie.


Helga ble tilbringt i Oslo. En fin avslutning på ferien:)
Vi kom hjem til strålende vær og nyutsprungende roser




Sakte men sikkert begynner ting å falle på plass hos oss. Om et par uker får vi jord slik at vi får sådd plen. Syrinbusker skal stå der der vi har plantet thujaen. Solsenger skal kjøpes på salg og stå ved hagedammen. Rot borti kroken er bl.a takstoler til garasjen som er påbegynt. 
Det er enda mye som gjenstår og det vil det nok gjøre til neste år. Vi har hatt tidenes dårligste "sommer" så det har ikke blitt så mye hagekos uansett.

 
I Oslo gikk jeg nesten av meg beina. Har fått store gnagsår og det er sååååå vondt! MEN jeg fant en etterlengtet striesekk som pryder puffen i stua, så det døyver smertene litt:)


3 kommentarer:

  1. Så hyggelig å komme hjem til nyutsprungne roser... Den dammen din er så skjønn!! Jeg ønsker meg en sånn også, men jeg kvier meg litt når ungene er små... En vakker dag!
    Så kul den striesekken din var, hvor har du kjøpt den??
    Ha en fin kveld, kos deg i den fine heimen din!
    Klem fra
    Lise

    SvarSlett
  2. Det kommer til å bli kjempefint hos dere. Om etpar år husker du ikke at det var "rot" rundt hushjørnene.
    Stakkars deg med gnagsårene.
    De gnagsårplasteret de selger på apoteket er helt fantastisk. Sitter på som om det var din egen hud, og du kjenner nesten ikke at det er åpent sår under. Anbefales.

    SvarSlett
  3. Så kjempefint dere har det:) Liker å følge med bloggen din, siden det også var en byggeblogg:) Godt å se at dere heller ikke har det grønt rundt veggene ennå... hehe. Har ikke fått gjort stort ennå vi i allefall. Bare planert litt. Men håper å få sådd i litt i år. Men sommeren har vist gått litt for fort.

    Lykke til med hverdagen igjen.

    SvarSlett