onsdag 15. september 2010

Det er typisk

Sitter her og slurper i meg en kopp te...
På lørdag blir jeg 25 år.
Og jeg trodde ikke dette skulle være mulig, men akkurat som at jeg fast får omgangssyken annenhver julaften, så kom vel ikke dette som en bombe. Jeg kjenner bihulene og halsen verker, og nesen er snufsete. Neeeei, ikke la meg bli syk nå!

Jeg kan ikke betegnes som noen stordranker, derfor hadde det vært fint å kunne være frisk og rask de få gangene man skal ta seg en fest. De 3(!!!) siste gangene jeg skulle ut på festligheter klarte jeg å bli syk alle gangene. Siste gang gråt jeg mine modige tårer og puttet kroppen full av smertestillende, kledde på meg finstasen og dro. 

Jeg tar gjerne imot kjerringråd♥ 

10 kommentarer:

  1. Huff da.... :0(
    Jeg flakser med henda mot skjermen og sender masse friske vibber til deg, de må fakkes!

    God bedring.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Usj, det er jo så typisk!
    Lag deg en kopp kakao, og oppi den så heller du litt mørk rom. Pakk deg inn og drikk det opp så varmt som mulig, så svetter du skikkelig. Så legger du deg og i morgen er du frisk som en fisk:)
    Masse god bedring fra meg!

    SvarSlett
  3. ...og bøtte innpå med varm solbærtoddy...litersvis i tillegg:))

    Go bedring;)

    SvarSlett
  4. Melk med honning, masse hvile, paracet og et pledd! Håper det er fort overstått sånn at du er klar til Lørdagen! God bedring!
    -synnøve-

    SvarSlett
  5. Stakkars deg.
    Enig med Bringen Blomster; varm melk med honning får deg til å sove godt, og så jobber kanskje kroppen med å reparere seg selv?
    Overdose med C-vitaminer har hjulpet oss noen ganger, men hørte en lege si igår at det hadde null effekt. Så da så.
    Paracel er jeg også enig i. Det har stoppet uhumsheter for meg noen ganger. Tror jeg.
    Cognac er det beste som ikke hjelper mot forkjølelse. Anbefales!

    SvarSlett
  6. så kjedelig.:-/ stell så pent med degt selv du kan..og ta deg tid til noen dager på sofan...og la kroppen leges.:-)varm drikke og det som ellers smaker godt.:-)

    God bedring.:-)

    SvarSlett
  7. Usj, hold deg god og varm, varme sokker på bena hele tiden!! Håper du blir bra, kos deg på lørdag. Klemmer :)

    SvarSlett
  8. Stakkar...
    Vet akkurat hvordan du har det nå...
    Sitt over kokende vann i vasken og bare dra inn med nesen, det funker som regel for meg...
    Og masse solhatt da:-)
    God bedring!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. Hei.

    Støtter Størstepia der. Solhatt. Det bruker jeg hver gang med stort hell. Tror jeg kun har hatt skikkelig forkjølelse et par ganger de siste årene. Men du må ta hele tiden, gjerne litt over dosen og helst før du blir veldig syk. Og hold deg varm.

    God bedring og lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  10. Uff, så typisk!! Jeg hadde mye problemer med bihulene tidligere, men etter noen runder hos homeopat har jeg nå noen bittesmå piller som holder bihulene friske - veldig greit. Men vanlig forkjølelse får jeg innimellom og da må det bare ta tiden sin..
    Ønsker deg riktig god bedring - GRATULERER med dagen i morgen!!!! Og håper at du får med deg festen :0)
    Kjersti

    SvarSlett