tirsdag 5. april 2011

Awards

Jeg er så heldig at jeg har fått hele to awards♥ 

Hos Merete med bloggen De gode minner har jeg fått denne:


Med denne awarden føger det med en oppfordring om å fortelle 8 ting om seg selv, og gi awarden videre til 5 andre blogger med under 100 følgere.

-  Jeg ELSKER søtsaker
- Jeg går 2.året på førskolelærerutdanningen
- Jeg er lykkelig gift på 7ende året
- Jeg er en skikkelig dyreelsker og klarer nesten ikke å ta livet av en flue
- Jeg er skikkelig kresen i matveien
- Jeg liker ikke å kjøre bil
- Jeg er skikkelig ufotogen og 90 % av bilder som blir tatt må slettes
- Jeg er veldig glad i musikk og blir veldig happy av å høre på det

Denne awarden sender jeg videre til:

Hos Ninni på fortet fikk jeg denne flotte awarden:


TUSEN TAKK til dere begge!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med awards ! :) Du har en nydelig blogg og fortjener de alle.

    Ha en fin kveld vennen ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Du er i alle fall nydelig på bildet til høyre her, så HELT ufotogen er du definitivt IKKE! :)
    Tusen takk for award, det var veldig koselig! Jeg legger link til deg på bloggen min (stjeler et bilde fra deg, håper det er ok?)
    Så utrolig fin ramma du har laget var! LEKKER grønnfarge! Har noen rammer liggende selv, jeg venter på litt varmere vær så jeg kan stå ute og spraye og male...
    Tusen takk for fine ord! Sånt varmer, det skal du vite! Vet ikke helt hva som skjer fremover, men det blir sikkert noen sporadiske innlegg...
    Ha en fin uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett