mandag 25. april 2011

Nye spisestoler

Det er utrolig hva man kan ha sett i mange år, men egentlig ikke lagt merke til.
Da vi var i feriehuset til foreldrene mine i påsken (gamle huset til mine besteforeldre) så la jeg merke til at det stod noen gamle ensomme stoler i noen rom. Og mamma sa at hvis jeg ville ha dem så skulle jeg bare ta dem, for de ble ikke brukt til noe.


Så da lastet vi opp i bilen en brun, en hvit og en lyseblå. Og etter en liten kattevask så var de raskt på plass:)


Tenk at de har vært der i alle år. Og endelig så noen nytte i dem:)


5 kommentarer:

  1. Så kjekt når man finner noe fint som ingen andre vil bruke. Det ble kjempe fint!
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Sånn er det noen ganger,at en blir litt blind over ting som er rett fremom nesen på en:)
    Stolene var fine de, kjekt at du fikk de.
    Kjempekoselig kjøkken du har.

    Klem

    SvarSlett
  3. Åh, så fine stoler. Er det ikke herlig når man 'oppdager' noe som egentlig har vært der hele tiden!? :)

    Håper påsken har vært fin!

    KLEM

    SvarSlett
  4. Såå koselig å kunne få slike gamle ting♥ Kjempe fine var de!
    Klem!

    SvarSlett
  5. heihei
    Fin farge på stolen som desverre gikk til dundass... :-/ Må spørre ,,hva heter fargen på stolen?
    mvh
    Hilde

    SvarSlett