tirsdag 5. juli 2011

Et sunnere liv

Det er desember 2010. Nøyaktig dato er 31 desember. 
Jeg lover meg selv at 2011 skal bli starten på et sunnere liv. Ikke mer snop, usunn mat og brus på hverdager. Skrotten skal bli sunn. Muligens et umulig oppdrag for en som hver dag gav etter for søte fristelser?



Det tok meg en stund, men den 5 måneden i 2011 fant jeg ut at nok var nok. 
10 uker og 8 kg har gått. Og vet dere, er det håp for meg så er det håp for alle. Jeg trodde aldri jeg skulle klare en eneste uke engang, og det var det få som trodde.


I dag har jeg kost meg med en kopp te og sukkerfri sjokoladekjeks med jordbær. Et litt sunnere alternativ:)

Det var en liten gladhistorie fra en sunnere skrott.

HUSK OG MELD DEG PÅ  GIVEAWAYEN  SOM TREKKES LØRDAG  7 JULI:)

 

2 kommentarer:

  1. Gratulere med seieren! For det er det det føles som når man endelig kommer inn i et godt spor, og det gir sånne resultater! Jeg klarte å ta av veldig mange kg for et par år siden og hadde det fantastisk! Men sakte men sikkert har de lurt seg på igjen og jeg sliter veldig med motivasjonen til å ta tak i problemet! håper at det du skrev nå ble detsparket jeg trengte!

    Lykke til med din nye sunne tilværelse!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært
    Er også avhengig av noe søtt , og har prøvd å kutte det ut
    Ikke lett men nå fikk jeg litt inspirasjon igjen
    Lykke til videre

    SvarSlett