lørdag 29. oktober 2011

Hobbyrommet er ferdig

Og jeg har "flyttet" inn:)

Jeg var litt bekymret for at jeg ikke ble å bruke rommet nok til at det skulle veie opp for tid og penger brukt på det, men jeg kan nå si at det ikke kommer til å bli et problem. Jeg stortrives og slapper så godt av der inne!:)

Velkommen inn







Nå gjenstår vel egentlig bare noen hyller på veggen, men det er ingen hastverk.

I dag skal jeg ta meg en aldri så liten bloggrunde,  noe jeg har vært alt for slapp på. Det har jeg ganske så dårlig samvittighet for.
Ønsker uansett alle en riktig god helg!
P.s. 32 dager til vi kan pynte til jul og bare 29  dager  til adventstjerna skal opp!


 

6 kommentarer:

  1. Herleg med eit hobbyrom☺
    Vi har nettopp laga oss eit slikt og; hobby/kontor. Herleg, men har ikkje vore so flinke å rydde det so er ikkje særleg koseleg å vere der enno...☺ Men ein gang☺☺

    Ha ein fin lørdag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så heldig du er! Det ble kjempefint!
    Håper vi en dag kommer til det punktet at jeg kan innrede et eget hobbyrom...plass har vi, men hobbyrom er ikke pri 1 når det er så mye annet som bør pusses opp først... ;)


    Kathrine

    SvarSlett
  3. Sjaaluuuu!;) Vil også ha en sånn koselig krok å trekke meg inn i:) det blir vel en dag:D

    SvarSlett
  4. Så koselig krok du har fått deg. Noe sånt savner jeg her hos meg. Bruker stua, med alt av mas det fører med seg. Tenk å kunne blogge i fred...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Så fint hobbyrom du har fått deg. Fin tapet på veggen.Takker for hyggelig kommentar inne kos meg. Ha en fin kveld.

    SvarSlett