onsdag 21. desember 2011

Mens vi venter: En julegren

21 desember
Hvor har tiden blitt av?
Julaften nærmer seg med stormskritt og jeg tror det er første gang at jeg absolutt ikke føler meg klar!
Julestemningen lar vente på seg. Kanskje det er mangelen på snø som er grunnen? På julaften skal det regne her. Det er bare trist:(
Jaja, mens vi venter.....


Juletreet skal snart inn, og jeg gleder meg til pynte det. I mellomtiden har jeg kost meg med å pynte denne trollgrenen som jeg fikk av svigermor.


Julenissene og de heklede hjertene er laget av min manns bestemor. De ble så fine på grenen




I kveld skal jeg kose meg med den originale filmen av Drømmen om Narnia. Lenge siden jeg har sett den nå og den vekker gode minner fra jula da jeg var mindre:)

Ønsker alle sammen en kjempefin 21.desemberkveld!

7 kommentarer:

  1. Så fin trollgreinen var :)

    Kos deg med filmen og ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så flott gren og pynt.
    Har det vært Narnia i kveld?! Den har jeg kunnet tenkt meg og se igjen. Husker jenta mi var så opptatt av Narnia når hun var lita. Koselige minner det.
    Ja nå er det like før en kan pynte treet:-)
    Klem Synnøve

    Ang pulsvarmerene, er de strikket av et mønster funnet på en dronningkjole fra langt til bake i tiden.

    SvarSlett
  3. Så fint med den pyntete grenen:) Dekorasjone var kjempesøt:)

    SvarSlett
  4. Så kreativ du er, Hilde!
    Ei naken grein ble plutselig reine kunstverket.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Trist med regn på julaften, men ikke stort å gjøre med...
    Ønsker uansett deg og dine en riktig god jul :) Klem

    SvarSlett