søndag 4. mars 2012

Klør etter kreativitet

Hei og hopp!

Her var jeg igjen da, og jeg klør etter å være kreativ!


Etter jeg fikk meg hobbyrom så leter jeg støtt og stadig etter nye prosjekter. Ofte går jeg bare inn dit, setter meg ned og roter gjennom alt jeg har etter nye idèer.

Jeg har begynt å samle på syltetøyglass o.l og er stadig på tenk etter nye måter og pynte dem på.



Jeg er veldig glad i hjemmelaget og gjenbruk. Man sparer miljø og har noe som ikke alle andre har.


Jeg har lenge tatt vare på et liten bit vindusfolie i tilfelle jeg kunne bruke det til noe. Her om dagen prøvde jeg å klistre det på et glass. En liten silkesløyfe og tag med stempel senere og vips: et nytt telysglass.




Har dere noen hobbyer? Er stadig på jakt etter inspirasjon:)

Gi et lite pip, så kommer jeg gjerne å titter innom på deres kreativiteter:)


5 kommentarer:

  1. Her ser det ut til at du koser deg. Og ryddig er det også.
    Hobby ja? Det er denne scrapbookingen, da vet du. Noe av det beste jeg kan gjøre ved pulten min er når det flyter en bit restepapir (eller 20), og jeg tar en av dem og begynner å lage et kort ut av den. Da koser jeg meg.
    Når en derimot kan ta matchende papir fra samme produsent og sette sammen gir det meg ikke like mye glede. Da er liksom halve jobben gjort. Så det blir vel litt sånn som du har gjort med vindusfolien; en tar det en har og ser hva som skjer!

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har arbeidsrom.
    Lysglasset med folie var kjempefint.
    Jeg strikker mye for tiden.. og venter på at inspirasjon og kreativiteten skal våkne til livet igjen.

    Klem

    SvarSlett
  3. koselig arbeidsrom du har...
    Ønsker deg en kjempe fin uke
    klem

    SvarSlett
  4. Arbeidsrom er drømmen :)
    Jeg elsker å putle med alt som har med papir å gjøre ;)
    Ønsker deg en herlig onsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Veldig kjekt med et eget hobbyrom da:)
    Jeg er også som deg - sparer på alt mulig slags rart for det kunne jo hende at en fikk bruk for det. Og det gjør man som regel. Hehehe...
    Håper du får en fin helg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett