onsdag 8. august 2012

Det gamle spillebordet


Da vi bygget huset vårt hadde jeg møblert det før vi flyttet inn, i hodet mitt;)
Et konsollbord, det skulle jeg ha. Og det skulle stå i hallen. Og aller helst skulle det være gammelt og slitt. Og det var ikke like enkelt å finne. Dermed ble hallen konsollbord-fri en stund.


Men så fortalte svigermor at hun hadde arvet et gammelt spillebord som hun mente ville passe veldig bra. Jeg krysset fingrene for at det ikke ble for stort, og etter noen mål viste det seg at det ville passe alldeles perfekt:)


Slik det står nå så er bordplaten brett i to. For å gjøre det til et spillebord så bretter man platen ut og sentrerer den. Under platen er det rom for å legge kort og diverse. Dette bordet er mangemange år gammelt og gir en fin kontrast til den ellers så hvite stilen vår.

 

7 kommentarer:

  1. Utrolig stilig!
    Det ble kjempe fint
    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Passet jo helt inn.. Og så kjekt å arve =)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott bord!! Passet perfekt inn :)
    Ha en fin ny uke
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Så fint det var! Lenge siden jeg har vært innom her. Har vært lite blogging på meg også i det siste. Men nå har jeg tørket støv av bloggpausen.
    Ha en fin juni!
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Så fint bord! Har nesten likt, med "bretteplate". Etter å ha lest innlegget ditt vet eg endelig hva det opprinnelig er brukt til=) Vårt blir brukt til kjøkkenbord.

    SvarSlett
  6. Undeniably imagine that which you said. Your favourite
    justification seemed to be at the web the simplest
    factor to take into accout of. I say to you, I certainly get annoyed while other people consider issues that they plainly don't recognise about.

    You managed to hit the nail upon the highest and also outlined out the entire thing without having
    side effect , other people could take a signal. Will likely be again to get more.
    Thank you

    My site - excellent diet ()

    SvarSlett
  7. I was able to find good info from your content.

    Feel free to surf to my web page: business; ,

    SvarSlett