lørdag 19. desember 2009

Snart er det over...

Nå nærmer det seg slutten for min byggeblogg. Det er veldig rart å tenke på! I midten av juni begynte vi med opparbeiding av tomt. Det føles som en evighet, men nå 1/2 år senere sitter vi med et ferdig hus. Jeg tror at en kombinasjon av å være utrolig sliten og så nære jul gjør at jeg ikke helt har innsett det og latt gleden slippes løs.

Uansett så har jeg funnet ut at blogging er gøy! Og det har jo blitt litt halvveis oppi hele dette styret, men nå tenkte jeg å få ordnet litt opp og fortsette bloggen som en interiør og hverdagsblogg:) Og da må jeg har nytt bloggnavn også. Har tenkt på litt forskjellige, men har ikke klart å bestemme meg enda. Og jeg håper dere som har tittet innom bloggen min har lyst å følge med videre:)

Og dere....

Om 5 dager er det julaften!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar