søndag 3. januar 2010

Her vaskes det!

Nå har jeg fått litt styr på vaskerommet. Og selv om det er lite så er jeg ganske stolt av det!
Opprinnelig skulle det være bad og vaskerom i ett, men det var ikke aktuelt. Så det vi gjorde var at vi utvidet det tekniske rommet innenfor badet og fikk vaskerom inn der. Det er vi veldig fornøyd med:)


Og vi gleder oss veldig til badet oppe blir ferdig sånn at vi kan ta i bruk skittentøyssjakten!


Og jeg er veldig glad for en lett tilgjengelig vask der. Det har jeg aldri hatt før. Der vi har bodd før har merkelig nok alltid vasken vært på et sted der det er vanskelig å komme til.

Så her er det håp for at klesvasken ikke blir å samle seg opp;)

2 kommentarer:

  1. Deilig med vaskerom..Mitt er heller ikke så stort.:-) Ligner litt på ditt.:-) Jeg hadde også en vask..men den måtte vike plasse til fordel for dusj til hunden.:-) Også veldig praktisk da vaskerommet ligger rett innenfor døren i gangen.:-) Lykke til med klesvasken.:-)

    SvarSlett
  2. Ender skittentøyet i hjørneskapet oppe på veggen?

    SvarSlett