mandag 4. januar 2010

Nyttårsforsetter

Nytt år og tid for å igangsette nye nyttårsforsetter. I motsetning til alle andre år har jeg faktisk tenkt å prøve i år;)
 



Mitt første: Bli sunnere!

Bilde hentet fra google

Det innbærer å spise sunt på ukedagene, og snop bare i helgene. Og ikke minst lette stompen fra sofaen og mosjonere litt. 
I dag gikk jeg tur med mams, og det var faktisk godt :O


Nr 2: Ta en storhandling av mat i uka og ikke mange små.
Nå skal vi spare penger!

Nr 3: Jeg skal bli en flinkere husmor!
 
Bilde hentet fra google

Akkurat det krever en del av meg. Jeg er ikke noe naturlig husmor nei.


Det Fjerde: Jeg skal bli flinkere til å gjøre skolearbeid og lese til prøver i goood tid (og ikke dagen i forveien).




 Jaja, det blir spennende å se hvor lenge dette rekker.

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar