mandag 15. mars 2010

En HERLIG dag♥

Sola skinner og vinden er fraværende, ja nå er det jammen meg lenge siden sist.
Jeg går for å hente posten, og i det jeg setter foten utfor døra så får jeg en sinnsykt kick. Jeg får lyst til å løpe meg en lang tur, kaste meg ned i snøen og rulle rundt. Hva ikke noen herlige solstråler gjør med oss;)

Vi har i lang tid nå hatt et forferdelig snøvær her. Ja takk til snø, men nei takk til å bli innesnødd.
Og gjett om jeg venter på at det store snøoverhenget på taket skal falle ned snart. På den ene siden falt det ned i dag, og jeg håper vi slipper å få andre siden i hodet. 
(P.s. Overse gjenstående malingsarbeid på huset. Vi har litt av en jobb til sommeren)
Er ikke vi heldige som har dette til nærmeste nabo?!
Her er det bare å spenne på seg skiene utenfor døra og ta seg en tur.

Ah, herlige mandag! (Sa jeg virkelig det?!)

8 kommentarer:

  1. Herlige bilder & ja,herlige mandag! :) Her skinner sola,å det er virkelig et nydelig vær. Koser med inne med nybakt brød.. nam! :)
    Ha en vidre fin & herlig mandag.
    Klem! :)

    SvarSlett
  2. Her skinner solen også, deilig ! ♥ Ikke lenge igjen til ordentlig vår nå. :)

    Ha en herlig kveld Hilde ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så flott blogg du har og nydelig hus. Hvor lenge er det siden det stod ferdig? Kjempefint var det. Tittet litt ned på siden din og her fant jeg masse inspirasjon. Du har et gammelt hvitmalt skap som jeg har nesten maken til. Men det står på et lager, umalt. Var det mye jobb med det?

    Legger meg som følger for hit må jeg titte innom igjen.

    Solskinnsklem fra Mona C♥

    SvarSlett
  4. Hei igjen.

    Deilig å flytte inn i helt nytt hus da. Merker jeg får lyst til å bygge selv. Huset vårt er fra 1976 og hva standard angår er det helt fravikende her hos oss. Tror det må være amatører som har bygget det.

    Bare et lite spørsmål. Kan jeg bruke din blogg som "ukens blogganbefaling" hos meg? Har et sideelement hvor jeg har en ny hver uke. Har ikke fått byttet denne uka, og ønsker å bruke din denne og neste uke. Eneste jeg må spørre om er å bruke et bilde fra bloggen din som jeg linker. Kanskje du får flere lesere?? Håper på positivt svar...

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  5. Hei.

    Tusen takk. Da redda du dagen min... Hehe... Nå er det herved gjort.

    Klem MC♥

    SvarSlett
  6. så vakkert hus og hjem du har! nydelig:O)

    god helg klem fra Lillan

    SvarSlett
  7. i wish we had so much snow here

    SvarSlett