fredag 12. mars 2010

Nå er jeg stolt:)

Ser dere de fine gule tulipanene som står på skjenken?
Jeg er ikke noe blomstermenneske. Jeg prøver hardt å ta godt vare på blomster, men de aller fleste gangene så ender det dårlig.

Derfor er jeg stolt i dag. Disse flotte påsketulipanene kjøpte jeg for over en uke siden!  De har overlevd hos MEG i over en uke:):) Nå må jeg sende en stor takk til mamma da som fortalte meg hvordan man skal ta vare på tulipaner. Så takk!

Ellers har jeg begynt med litt påskeforberedelser i huset. Eller, jeg begynte for en ukes tid siden. Jeg er så glad i påska, det er noe magisk med den. Og siden den varer så kort, så hvorfor ikke begynne litt i forveien;)

Fastelavensrisen har blitt pyntet opp med små egg i forskjellige farger

Og disse nydelige glasseggene skal jeg henge rundtom i huset.

Akk ja, ikke lenge igjen til påske. Påskeegg, påskegodt, påskepynt, ski, appelsin, kvikklunsj, kakao, brødskive med brunost og familie. Er det rart jeg gleder meg:)

7 kommentarer:

  1. Har du noen spennende tulipan-knep å dele?? Jeg har lært at man kun skal fylle vann opp til der bladene begynner. Ellers vet jeg ikke noe mer om tulipanstell... Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Flotte blomster - her har du vært flink ja :o))

    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Flotte tulipaner! Du må jo dele tipset fra din mor med oss:o)) Trenger alle tips jeg kan få når det gjelder blomster:o))

    Jreg og elsker påsken og syns godt man kan begynne snikpyntingen nå... ♥

    klem Line

    SvarSlett
  4. Gleder meg til påsken jeg også og har allerede påskeliljer i hus ;) Må vell finne frem påske eggene snart også.

    Så flink du har vært med tulipanene da.

    God helg til deg og dine

    SvarSlett
  5. Så flink du har vært da! :) Du må dele dine mors tips da,kunne tenkt meg litt "grønnere" fingrer. Påsken er herlig den,kjempe koselig tid. Å siden den ikke vare så lenge,må man bare kose seg den lille tida den er her.
    Ha en vidre fin søndag.
    Klem fra Christina :)

    SvarSlett
  6. Flotte farger på tulipanene:)
    Deilig med blomster, men vanskelig å holde mange av dem fine:)
    Koselig blogg du hadde her også. Huset deres ser kjempe koselig ut:)
    Glass eggene er bare fine...
    Legger meg til i følger listen jeg,så kan jeg komme tilbake på besøk.
    Velkommen inn til meg en tur også om du vil:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  7. Glasseggene var flotte:) Supert at tulipanene dine står seg så lenge, de er jo så fine å se på. Hilsen fru Strøm

    SvarSlett